החנות דורשת ג'אווה-סקריפט כדי לאפשר לתוספים לעבוד כראוי.

משלוחים והחזרות

סוג השליחות זמן השילוח עלות השילוח
שליח עד הבית תוך 3-7 ימי עסקים * חינם
איסוף מסניפים נבחרים  עד 7 ימי עסקים * חינם

 

  • ימי עסקים הינם ימי א׳ - ה׳, לא כולל חגים וערבי חג. יום עסקים מוגדר כימי א׳-ה׳ עד השעה 15:00. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 15:00 יחשבו כאילו בוצעו ביום העסקים הבא.
  • זמן השילוח מתייחס לכלל הארץ מלבד יישובים מרוחקים, לפי תקנון חברת השליחויות. יישובים מרוחקים הינם: ישוביים מעבר לקו הירוק, ישובי רמת הגולן וגבול הצפון, ישובי עוטף עזה, אילת ובקעת הירדן, ים המלח והערבה. 

  • שליחות מסוג "שליח עד הבית" תתבצע בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00. אנא וודא/י כי הכתובת ומספר הטלפון שהזנתם נכונים על מנת שחברת השליחויות תוכל לתאם מולך את השליחות. שליחות עד הבית מתבצעת באמצעות חברת שילוח חיצונית. עם העברת החבילה לחברת השליחויות, חברת השליחויות תיצור עמך קשר באמצעות sms לתיאום מסירת החבילה. שימ/י לב שחשוב לענות לשיחה ממספר לא מזוהה ביום קבלת השליחות.
  • איסוף מחנויות אלמביקה בסניף יתבצע בהתאם לשעות פעילות החנויות וללא צורך בתיאום מראש. אנחנו ניידע אותך עם הגעת החבילה לסניף. רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף שליחות מופיעה בעמוד הקופה (שימי לב כי לא מתבצע איסוף מסניף אילת או מסניף האאוטלט) ויכולה להשתנות לפי זמינות החנות.
  • לא מצאת שליחות שמתאימה לך? אנחנו כאן כדי לעזור: 

בטלפון - 054-9399590

בדוא״ל – contact@alembika.co.il

 

איך להחליף/להחזיר פריט 

ניתן להחליף / להחזיר אלינו מוצר עד 14 יום לאחר קבלתו. איך?

  1. מלא/י את הטופס באתר או צור/צרי קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 054-9399590 או בדוא״ל contact@alembika.co.il. נשמח אם בפנייתך אלינו תציינ/י את סיבת ההחזרה / ההחלפה.
  2. הקפיד/י להחזיר את הפריט כאשר התווית עדיין מחוברת, ולא נעשה בו שימוש או נגרם נזק או פגם. כל הפריטים נבדקים באופן קפדני טרם שליחתם ללקוחות. לא נוכל לקבל פריטים שנעשה בהם שימוש או עלה בהם פגם. אם קיבלת פריט פגום - אנא צור/צרי קשר עם שירות הלקוחות עם קבלת הפריט לידייך.
  3. לאחר הפנייה לשירות הלקוחות, תוכל/י לבחור כיצד לבצע את ההחזרה או ההחלפה: באמצעות שליח או באחת מחנויות המותג.

את ההחזרה ניתן לבצע בכל אחד מסניפי המותג (מלבד סניף העודפים וסניף אילת), לאחר פניה בטופס החזרה  דיגיטלי או באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות והזמנת איסוף מכל כתובת שתבחרי.

אין צורך בתיאום הגעה לחנות, יש להגיע עם חשבונית ההזמנה שנשלחה אליך בדוא״ל והפריט אותו את/ה מבקש/ת להחזיר.

זיכוי הפריט יתבצע לאחר קבלת הפריט במחסני החברה ולא יאוחר מ 14 ימים מיום החזרת הפריט לחנות.

  • החזרה עם שליח 

שליח יגיע לכתובת המבוקשת תוך 3 ימי עסקים ויחזיר את הפריט למחסני החברה. זיכוי הפריט יתבצע לאחר קבלת הפריט למחסני החברה ולא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלת הפריט במחסן החברה. שימי לב כי בהזמנת שליחות מטעמנו על מנת להחזיר פריט יקוזז סכום המשלוח על סך 30 ש״ח.

החזרת פריט במבצע ותכשיטים: ניתן לבצע החזר תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלתם, באריזתם המקורית בניכוי דמי המשלוח. בהזמנת שליחות מטעמנו, יקוזז סכום דמי המשלוח על סך 30 ש״ח.

עם הגעת החבילה למחסני החברה, אנו נזכה את אמצעי התשלום כפי שהתבצע (פייפאל או כרטיס אשראי). אנו מתחייבים לזכות את אמצעי התשלום שלך בתוך 14 ימים מרגע קבלת הפנייה, ובאותם תנאים בהם התבצעה העסקה. שימ/י לב, לאחר 14 יום, לא תתאפשר החלפה או החזרה של מוצרים!

הפריטים מיוצרים בכמויות קטנות ובאופן אקסקלוסיבי – את יכולה להיות בטוחה שלא תיפגשי אותם על מישהי אחרת ברחוב. עקב כך, ייתכן כי פריט מסוים לא יהיה זמין בחנויות.

בכל מקרה של סתירה בין הוראות פרק זה לבין הוראות תקנון האתר האתר או חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, יגברו ההוראות המיטיבות עמך.